הובלות קטנות במרכז הארץ

0
2452

היבוא מסין של רהיטים ומוצרים שונים, יצר מציאות בה כאשר אנשים עוברים דירה, הם לא תמיד טורחים להעביר אתם את הסלון שעלה להם גרושים, כי הוא נחות והוא יבוא מסין.

כל זה יצר מציאות בה ליד בניינים בהם מישהו מהשכנים עבר דירה, יש ערימה של מוצרי חשמל ורהיטים שאף אחד לא צריך. ההובלה הגדולה הפכה להובלה קטנה, היא תעלה הרבה פחות. מוצרי חשמל יקרים יעברו עם המשפחה אבל ספה שכבר קורסת ותנור אפיה שכבר לא ממש אופה, ירדו לרחוב או שתזמינו חברה שתאסוף אותם להטמנה של מוצרים אלקטרוניים עפ"י חוק המחזור.

ישנן הרבה חברות של הובלות קטנות במרכז הארץ.

עוברים לדירת 2 חדרים

הילדים בגרו כבר לא צריך את הבית הגדול, והמעבר לדירת שני חדרים אפרי מאי פעם. אבל יש המון רהיטים וחפצים שצריך להתפטר מהם. מי שבדרך כלל עובר לבית יותר קטן, עושה מכירה או מציע זאת באינטרנט. אנשים באים וקונים, אבל מעבר לכך יש גם חיסכון עצום בהובלה של הדירה. ישנן חברות הובלות קטנות במרכז הארץ, שיודעות לספר כמה דברים אנשים בכלל לא רוצים לקחת אתם ופשוט תורמים או מעבירים אותם הלאה.

לפעמים חברת הובלות קטנות במרכז בעצמה מעבירה הלאה את המוצרים ותורמת אותם לארגונים שונים.

משפצים את הדירה וצריך לעבור

אנשים שהחליטו לשפץ את הבית, עושים זאת אבל מקפידים לא להיות בבית שלהם באותה עת. רעש השיפוצים מבריח אנשים מהבית, אז הם מכניסים הרבה פריטים וריהוט לחדר אחד, ועוברים לגור במקום אחר. אז הם צריכים חברת הובלות קטנות שתעביר להם את הטלוויזיה, הארונות, אולי לא כולם אבל לפחות חלק. את הסלון שלהם, או שהוא כבר לא ייכנס לדירה הקטנה שהם שכרו, אז הם ירכשו ספה יותר קטנה או פריטים שמתאימים לדירה השכורה שלהם.

בהנחה שכל שקית בגדים וכל פריט עולה כסף להוביל, תמיד יש את השיקולים האלה לבעלי בתים. הרבה פעמים הם יוותרו על הרבה פריטים לטובת הובלה קנה באמצעות חברת הובלות קטנות במרכז ולא יעבירו את כל הבית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here