השוואת מחירים ביטוח דירה

0
2331

ביטוח דירה הינה פוליסת ביטוח המבטחת את הבית שלכם בכול מקרה של נזק רכוש, פריצה, גניבה, נזק בזדון וכדומה. אין דבר נורא יותר מלשוב לביתכם, המקום שלכם ולגלות כי כול חפצי הערך שלכם נגנבו או שהוא ניזוק בשריפה. ביטוח דירה יכסה את הנזקים ויעזור לכם להתמודד עם האובדן.

ביטוח דירה כולל בתוכו שני סעיפי ביטוח מרכזיים:

ביטוח מבנה – המעניק כיסוי במקרה של נזק למבנה עצמו, לביטוח זה קיימים סעיפים רבים אשר ניתן להוסיף אותם. על פי חוק ביטוח דירה כולל את הסעיפים הבאים:

א. שריפה, התפוצצות או התלקחות.

ב. ברקים, רעמים ותופעות יוצאות דופן.

ג. התרסקות כלי טיס, נפילת חפצים מכלי טיס ונזקים מבום על קולי הנגרם מכלי טיס.

ד. נזק הנגרם על ידי התנגשות כלי רכב בבית המבוטח.

ה. נזקים שנגרמו בזדון.

ביטוח רכוש – מכסה את תכולת הבית מרהיטים ועד חפצי הערך שלכם. ביטוח רכוש סטנדרטי מעניק פיצוי במקרה של נזקי שריפה, גניבה, אסונות טבע ועוד. סעיפי ביטוח זה משתנים בין חברות הביטוח השונות ולכן אתם צריכים לדאוג ולהתאים עבורכם ביטוח דירה מקיף ככול האפשר.

הפיצוי בביטוח רכוש נקבע מראש על פי שני אופנים:

1. ערך שיפוי – קבלת פיצוי עבור ערך המוצר לפי ערכו בזמן ה"אירוע" (שריפה, גניבה, שיטפון וכו').

2. ערך כינון – ביטוח הרכוש על פי ערך השוק של מוצר חדש.

אנשים משקיעים כסף רב בבניית בית החלומות שלהם, כול רכושם, הזיכרונות וההיסטוריה שלהם נמצאים במבנה הזה. השקעתם זמן וכסף רב בתכנון ובנייה ולכם חשוב לא להזניח את הנושא החשוב של ביטוח דירה אשר יפצה אתכם בשעת הצורך.

כאשר אתם פונים לרכוש פוליסת ביטוח דירה חשוב לערוך מחקר שוק בין חברות הביטוח השונות על מנת לאמוד על הבדלי המחיר, השוני בין הסעיפים ורוחב ההיקף שלהן.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here