השוואת מחירים לליצנים

0
2353

תכננתם מסיבת יום הולדת לילדכם, הכנתם 60 חצאי פיתות עם חומוס ומלפפון חמוץ, 40 שקיות הפתעה עם מגוון עצום של ממתקים, קישטתם את הבית בבלונים, סרטים ותליתם של ענקי שכתוב בו מזל טוב ליום ההולדת, מה שנשאר זה להעביר ערב רגוע בחברת 40 ילדים בני 5.

אם אתם יודעים לרקוד, לעשות שטויות ולשיר שירי ילדים מעודכנים כנראה שהכול בסדר, אך מה יעשו רוב ההורים שאינם יודעים כיצד לשעשע חבורת ילדים שובבים שנוטים להשתעמם בקלות.

ליצן ליום הולדת יכול להסיר מכם את המשימה הקשה הזו ולבדר את הילדים במשך שעות על ידי משחקים, שירים ועוד הפעלות.

ליצנים בעבר היו אנשים אשר שהו בחצרות מלכים ואצילים כשהמטרה שלהם הייתה לשעשוע ולבדר את האנשים בחצר המלך על ידיד להטוטים, בדיחות והמון שטויות.

ליצנים יודעים כיצד לשעשע ילדים קטנים והם מביאים איתם מגוון רחב של שעשועים לדוגמא: יצירת חיות מבלונים, שירים (שירי ילדים מעודכנים שהילדים של כיום מכירים),ריקודים, משחקים, תחרויות, בובות ועוד עשרות הפעלות שיעסיקו את הילדים בעוד אתם פונים לשאר ההכנות או לנוח מעט.

כאשר בוחרים ליצנים לימי הולדת יש לוודא מספר דברים, ראשית בדקו אם הילד שלכם בכלל אוהב ליצנים או פנטומימאי, ישנם ילדים עם חרדת ליצנים (בחור גדול, מאופר ורועש לא בדיוק משמחים אותם), לאחר שקיבלתם מהם אישור אפשר להתחיל לחפש.

תמיד נחמד לקבל המלצות מהורים אחרים שהזמינו ליצן ליום ההולדת אך כאשר מדובר בגן או בכיתת ילדים מסוימת, תרצו לבטח להזמין ליצן אחר שהילדים לא מכירים.

כיום ניתן לחפש ברשת האינטרנט אחר ליצנים, רבים מהם מחזיקים אתר בו ניתן לראות איך נראה הליצן (מפחיד, מצחיק), אילו הפעלות הוא עושה, מה הוותק שלו וכו'.

ליצנים רבים מפיקים בעצמם את כול המסיבה וחוסכים מכם את הטרחה: כיבוד(דוכני מזון), הפתעות ועוד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here