השוואת מחירים למופעי טלפתיה ועל חושי

0
2843

טלפתיה היא העברת מחשבות, לא באמצעות החושים המוכרים לנו, הטלפתיה נחשבת כקריאת מחשבות, יש את המאמינים ויש את הסקפטיים, תחום הטלפתיה הוא תחום השנוי במחלוקת וזה גם היופי שבו. הוא מצד אחד תחום מופשט ואינו ניתן להוכחה. וזה גם מה שיפה בו, התופעות הבלתי ניתנות להסבר. מופעי הטלפתיה תמיד מפתיעים, היכולת לקרוא מחשבות או לכוון מחשבות של אנשים הוא תופעה יוצאת דופן.

מופע טלפתיה ועל חושי למעשה מציגים את הכוחות של קריאת מחשבות, כיפוף כפיות, העלמת חפצים וריחופם, הזזת חפצים בכוח המחשבה, ניבוי העתיד ועוד ע"י אמן טלפתיה. מופעים אלו מפתיעים ומיוחדים. הם מופע של בידור, צחוק והפתעה גם לסקפטיים שבנינו.

מופעי טלפתיה ועל חושי מתאימים לאירועים אינטימיים, ועדי עובדים, ערבי חברה, מסיבות ימי הולדת, חוגי בית וכנסים. או לכל אירוע שתערכו.

ישנם סוגים רבים של מופעי טלפתיה, ישנם מופעי טלפתיה שהן מופעי בידור, שניתן לשלב את מופע הטלפתיה עם תוכנית אירוח של אומנים אחרים. ניתן להזמין את מופע הטלפתיה עם הרצאה כמו של אמן חושים אלי אלתר על קיבעון מחשבתי בעסקים או בתחום המכירות. ניתן להתאים את התכנית האומנותית לסוג האירוע ואופיו. לדוגמה גיבוש צוות עובדים דרך שיתופי פעולה ועוד.

ישנם סוגים רבים של מופעי בידור וטלפתיה, לפני שאתם מזמינים מופע, בידקו והשוו איזה תוכנית מוצעת, האם ניתן לשלב בה פאן אישי, איזה תכנים יהיו במופע וכמובן כימייה עם האומן.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here