השוואת מחירים לקריוקי

0
2319

אחד משיטות הגיבוש הנפוצות ביותר בארץ הינה עריכת אירוע בחדרי קריוקי. קובעים עם כל החברים (חברים בכל מני צבעים) בעבודה בבית הספר (אז בבית הספר על הקיר תמונה) או במשפחה מסיבה במסעדה או בחצר או בית פרטי ובנוסף לריקודים ולאוכל מזמינים חברת קריוקי מנוסה כולל מפעיל ומנחה שמביאים עמם את כל הציוד הנדרש להרמת ערב קריוקי איכותי כמו במועדוני קריוקי.

ניתן לערוך מסיבות קריוקי לילדים (ילדים טובים, ילדים טובים) ערב קריוקי משפחתי או אפילו מסיבות קריוקי למבוגרים בלבד. רק פשוט לדעת לבחור את החברה שתיתן את שירותי הקריוקי.

יש אפשרות גם לערוך מסיבת קריוקי באופן עצמאי, ישנן חברות שמאפשרות השכרת ציוד קריוקי עם או בלי מפעיל ואז ניתן לערוך את האירוע או יום ההולדת באופן עצמאי.

רשמו את תאריך המסיבה ומיקום ותקבלו הצעות מחיר ממומחים בתחום הקריוקי באזור מגוריכם.

מה חדש בתחום קריוקי ?

בשנים האחרונות ישנה תופעה של התחדשות בתחום הקריוקי , במקום מסיבת קריוקי סטנדרטית עושים מסיבת רוק / פופ שזה שילוב של קריוקי עם שירה בציבור. מדובר על חבר'ה צעירים שעורכים מסיבות "שירה בציבור" בסטייל צעיר "בוביזמר" ו "שרימבה" הם דוגמאות מצויינות לערבים (ערב של שושנים) מסוג זה. נסו ותהנו מערבי שירה תוססים ישראלים וצעירים.

סוגי שירי קריוקי

למפעיל קריוקי בעל נסיון וותק יש מעל ל-1,500 שירים בשפות שונות , עברית , אנגלית , ספרדית , צרפתית ועוד. שירים ישראלים מכל הזמנים , שירי להקות צבאיות , שירים מזרחיים , להיטים מכל הזמנים , קלאסיקות ואפילו שירי אוהדים.

חשוב מאוד כאשר מארגנים ערב קריוקי

תתחשבו בקהל שלכם , אם האירוע בקיץ תדאגו לשתיה קרה ומקום ממוזג או מאוורר ואם בחורף בוודאי שלא תשאירי את האורחים שלכם לקפוא בקור. הרי אתם רוצים שהם יתרכזו בעיקר במסיבה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here