השוואת מחירים לקריקטורה לאירועים

0
2648

בשנים האחרונות אנו עדים לפריחה של אטרקציות לאירועים, המוסיפים לאווירה ויוצרים אירוע מיוחד המשאיר זיכרון מתוק מהאירוע עם מזכרת נחמדה. אטרקציות לאירועים תורמים רבות לאווירת האירוע, אחד מיני רבים הוא קריקטורה לאירועים. קריקטורה לאירועים כוללת אומן העובר בין השולחנות ומצייר את האנשים עם אף מוגזם או עיניים בולטות עם דמיון מושלם לבעל התמונה, המיוחד בקריקטורות שהן מאפשרות לנו להגזים בציור ועם זאת לשמור על קווי דמיון של האדם המצויר. קריקטורה לאירועים מתאימה כאומן המצייר את האורחים במסיבת יום הולדת או מסיבת רווקות כשכל אורח או אורחת מקבלים מתנת מזכרת מהאירוע או קריקטורה של בעל השמחה על גבי חולצה הניתנת כמתנה בסיום האירוע לכל משתתף.

קריקטורות לאירועים מתאימות כעיצוב של הזמנה לחתונה או לבר מצווה או כציור מיוחד וצבעוני של בעל האירוע המופיע בכניסה לאולם. הזמנה לאירועים כגון חתונה בו הכלה גוררת את החתן לחופה או מרימה אותו בידיים, התמונה כוללת את חתן והכלה בדמיון מדהים למציאות עם הומור.

אטרקציות באירועים הופך את האירוע למיוחד, האורחים למעשה לוקחים חלק פעיל באירוע עצמו. האפשרות להפוך את האירוע למיוחד ומצחיק, יבטיחו כי האורחים יזכרו את האירוע גם חודשים ושנים לאחריו. צייר קריקטורות יצייר את האורחים בצורה הומוריסטית ומדויקת.

קריקטורה לאירועים מתאים לכל אירוע, אטרקציות לבר מצווה או לבת מצווה שיצייר את חבריו של בעל השמחה מוסיף לאווירת האירוע. מסיבת רווקות או ערב גיבוש של העובדים המאפשר ליהנות מהומור עצמי.

קריקטוריסט יעבור בין האורחים במהלך הערב ובמספר דקות מצייר דיוקן של האדם. בעת הזמנת קריקטוריסט מומלץ להשוות בין הקריקטוריסטים השונים, תוכלו להתרשם מהאיורים הנמצאים באתרי האינטרנט השונים או לבקש לראות תיק עבודות. בדקו כמה קריקטורות הוא יכול לצייר בערב, האם הציורים הם בשחור לבן או בצבעים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here