פרגולות אלומיניום – איכות חיים אחרת

0
1597

פרגולה העשויה אלומיניום נחשבת לריהוט עמיד וחדשני. היות ואלומיניום הוא חומר גמיש, שאינו צובר חלודה וקל לתחזוקה ועיצוב, לא מעט בוחרים בו עבור פרגולות לגינה או לחצר. האלומיניום מאפשר לצבוע אותו במגוון של צבעים, והוא בעל תקן אירופאי וישראלי. אלו גורמים למוצרי פרגולות אלומיניום להיות איכותיות ושמורות לשנים רבות, ובאיכות גבוהה מאד.

פרגולות אלומיניום – כדאי להכיר

תכנון של פרגולות אלומיניום בין אם דמוי עץ ובין אם לא, כדאי שיתוכנן מראש היטב. כל תהליך שיפוץ בבית או בבית העסק כמו חיפוי קיר אלומיניום או שיטות שיפוץ אחרות בתכנון מראש יעברו חלק יותר, מסודר יותר וללא תקלות עתידיות.

אם אתם מתכננים פרגולות אלומיניום לרוב המטרה שלהן היא הצללה או הגנה מפני שינויי מזג אוויר כמו שמש חזקה, או רוחות, גשמים וברד. תכנון מראש של כיווני הרוח וכיווני השמש יעניקו לכם מיקום מדויק ואיכותי של הפרגולות.

כמו כן, תכנון מוקדם של התהליך יסייע לכם בחירה של חומרי גלם איכותיים וכיסויים בטיחותיים שיעניקו לכם תוצאה מושלמת ומותאמת לאיכות חיים גבוהה יותר.

פרגולות אלומיניום – מה מתאים לכם?

  • פרגולה תלויה

פרגולה תלויה היא סוג של פרגולה המחוברת אל מבנה או אל קיר. הפרגולה מורכבת משני עמודים ואנשי מקצוע איכותיים ידעו איך להתקין את הפרגולה בצורה מקצועית. הפרגולה אמורה ליצור צורת ח' והיא נחשבת ליוקרתית יותר מפרגולה עומדת. פרגולה זו מתאימה למקומות קטנים יותר, החוסכים במקום לעמודים.

  • פרגולה עומדת

פרגולה עומדת היא פרגולה הנשענת על עמודים. היא נחשבת לפחות יציבה, ולכן מומלץ שאנשי המקצוע ישקיעו ביסוד חזק ויציב בהתקנת הפרגולה הזאת.

בבניית פרגולות אלומיניום או כל שיפוץ כמו חיפוי קיר אלומיניום חשוב להתייעץ עם מהנדסים מקצועיים ומומלצים בתחום. לא מדובר בעבודה קלה, והבטיחות חייבת להיות במקום הראשון. זוהי עבודה הדורשת תשומת לב לפרטים הקטנים, לבטיחות, לאיכות ולטווח חיי המוצר. יש לשים לב לעובי הפרופיל, לריתוך, לאיטום וגם לתמיכת קיר חיצוני במידה וזו פרגולה המצריכה זאת.

זכרו שמתקיני הפרגולות הם אינם מהנדסים, ולכן, חשוב שתערבו מהנדס בבנייה. בטיחות הפרגולה חייבת לעבור את כל האישורים הנדרשים ויש צורך בהתייעצות מקצועית מעבר להתקנת הפרגולה על ידי אנשי המקצוע.

כך תבחרו את החברה המתאימה לכם להתקנת הפרגולות

בבחירת אנשי המקצוע עבור התקנה של פרגולות אלומיניום חשוב שתעשו זאת אך ורק לאחר שאתם בודקים ומוודאים מוניטין, ביקורות וחוות דעת. תוכלו תמיד לבקש המלצות מקולגות או אנשים עליהם אתם סומכים. או אם ראיתם פרגולה איכותית שמצאה חן בעיניכם. חשוב שתבקשו לראות עבודות קודמות, וגם לשוחח עם לקוחות הווה וגם לקוחות עבר. כל אלו יעניקו לכם את האינדיקציה הרלוונטית לגבי בחירת אנשי המקצוע המתאימים.

אופק מעקות אלומיניום הוא מפעל ייצור בתחום מעקות זכוכית למרפסות, פרגולות אלומיניום, פרגולות, מסתורי כביסה, פתרונות הצללה שונים, חיפוי קיר, וגדרות מאלומיניום. החברה פועלת מעל עשר שנים בכל רחבי הארץ ומעניקה שירות אדיב, מקצועי ובליווי אישי. התקשרו כבר עכשיו לייעוץ, ותנו לנו לגרום לכם להרגיש בטוחים בתהליך איתנו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here