איך נבחרות ספות נפתחות לאירוח?

0
2109

אנחנו הישראלים אוהבים לארח ולהתארח. בהתאם, אחד המרכיבים החשובים בתכנון הבתים הוא מציאת פתרונות לינה לאורחים שנשארים גם לישון, לבני המשפחה שמגיעים לסופשבוע שלם וכו'. מיטות תופסות שטח יקר, ולכן האופציה הנפוצה ביותר היא הספה הנפתחת – רהיט דו-שימושי ותכליתי מאוד. באופן טבעי חשוב להקדיש תשומת לב לבחירה נכונה של אותה ספה, כדי להפיק ממנה מקסימום תועלת. לפרטים נוספים, ניתן לפנות אל ויטוריו דיוואני.

ספה נפתחת לחדר אורחים או חדר עבודה

את הספות הנפתחות ממקמים בדרך כלל בחדר עבודה, או בחדר אורחים אם ישנו כזה. מרפסת סגורה היא עוד מקום אפשרי עבור ספה מיטה, ובכל מקרה הפרמטר הראשון לבחירה הוא ממדי הספה וגם המיטה אחרי הפתיחה. ישנן ספות אשר נפתחות למיטות זוגיות בעוד אחרות הופכות למיטת יחיד – ההחלטה היא בהתאם לצרכי האירוח הצפויים, אם כי באופן כללי כדאי תמיד להעדיף את האופציה הזוגית שמקנה גמישות רבה יותר.

דגש חשוב נוסף הוא נוחות הפתיחה של הספה, כדי שלא תצטרכו להתאמץ כשמגיעה העת להפוך אותה למיטה. הדגמים עם ארגז המצעים מספקים גם פתרון אחסון מוצלח מאוד, ומומלץ להסתייע בהן. 

ספות נפתחות בסלון

גם הסלון עשוי להיות לוקיישן טוב להלנת אורחים, ובמיוחד אם אין חדר פנוי או כשמספר הנשארים לישון גדול יחסית. כשקונים מערכת ישיבה שניתן להפוך אותה לכדי מיטה ישנו עוד שיקול משמעותי, מעבר למידות ולנוחות הפתיחה והוא ההיבט האסתטי.

כדאי לדעת שכיום ישנן שלל מערכות ישיבה נפתחות, כולל ספות פינתיות מעוצבות להפליא. חופש הבחירה לגבי הריפוד, הצבעים והגודל מאפשר לכם להגיע לאופציה שמתאפיינת בהתאמה מלאה לצרכים שלכם, וכדאי לנצל זאת.

בסלון שבו מוצבת ספה נפתחת, כדאי לקחת זאת בחשבון גם בבחירות אחרות. למשל – שולחן סלון קטן יחסית כדי שיהיה קל להזיז אותו כשרוצים לפתוח את הספה.

רהיטים איכותיים ועמידים

בין אם מדובר על ספה נפתחת לחדר אורחים ובין אם אתם מחפשים מערכת ישיבה לסלון שגם תהפוך למיטה, מומלץ לרכוש את הפריט – כמו כל רהיט שהוא – בחנות ותיקה ואמינה. רק כך תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שהספה תשרת אתכם באופן המיטבי במשך תקופה ארוכה, ובעצם תספק תמורה מלאה למחיר. ויטוריו דיוואני משווקת ספות, מיטות ומזרונים, ובקטלוג המגוון שלה תוכלו למצוא גם מוצרים נוספים לבית כגון שולחן סלון זול, מזנון טלוויזיה מסוגנן ושולחן פינת אוכל מעץ מלא. כל המוצרים מגיעים עם אחריות לשנים רבות. לייעוץ מקצועי ועזרה בבחירה מוזמנים ליצור קשר עם החברה בטל' 09-8910055 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here