אינטרנט ביתי השוואת מחירים

0
2728

כאשר אנו נכנסים לבית חדש אחד הדברים הראשונים שנרצה לדאוג להם יהיה חיבור לאינטרנט. החיבור לאינטרנט מסייע לא רק בשימושי האינטרנט דרך המחשב, אלא גם לצורך חיבור WIFI לטלפון וכמובן גם לשירותי טלוויזיה שונים כמו נטפליקס ושירותי כבלים מבוססי חיבור אינטרנט. למעשה, כל מחשב או מכשיר המחוברים לאינטרנט הביתי שלנו גוזלים נתח מהחבילה הכוללת שלנו ולכן נרצה להתאים את מהירות הגלישה לצרכים שלנו. יתרה מכך נרצה לוודא שהתשתית באזור שלנו יכולה גם כן לספק את מהירות הגלישה שאנו רוצים. לבסוף, נרצה להשוות מחירים כדי לראות עם איזו חברה הכי משתלם לנו לעשות עסקים ולקבל את השירות.

פרמטרים הנבחנים בבחירת אינטרנט לבית:

  • מהירות הגלישה – מה שמשתמשי הקצה מבינים לרוב הוא את נושא מהירות הגלישה. מבחינתם הם תמיד ירצו את מהירות הגלישה הטובה ביותר ואת חוויית המשתמש הטובה ביותר. חשוב להבהיר שמהירות גלישה יותר גבוהה גובה מחיר יותר גבוה ולכן במידה ואינכם באמת צריכים אינטרנט של 100 מגה למשל ויכולים להסתפק ב15-40 מגה אז תוכלו לחסוך עוד עשרות עד מאות שקלים בשנה. מצד שני אם אתם צריכים אינטרנט מהיר הרי שאינטרנט איטי מדי יכול לגרום לכם ללא מעט כאבי ראש וחוויית משתמש לקויה.
  • יכולת התשתית – חשוב לוודא שהתשתית באזור שלכם יכולה לספק לכם את מהירות הגלישה שאתם חפצים בה.
  • תקציב חודשי – המחיר החודשי שתשלמו עבור התשתית והספק יחד הוא התקציב החודשי שלכם עבור חיבור אינטרנט ביתי ולכן אתם רוצים לוודא שאתם מבצעים השוואת מחירים.
  • אופן ותדירות השימוש – האם אתם משתמשים או הילדים שלכם? האם האינטרנט משמש אתכם לעבודה? האם האינטרנט משמש אתכם ללימודים? אולי סתם לצפייה בסרטים? האם אתם נוהגים להוריד דברים מהאינטרנט? ועוד. כל אלה ישפיעו על מהירות הגלישה הנדרשת.
  • מכשירי קצה מחוברים – אם יש לכם סלקום TV בבית למשל שזה כבלים מבוססי אינטרנט + חיבור לנטפליקס – הרי שתצטרכו חיבור אינטרנט מהיר. אם יש כמה מחשבים המתחברים לחבילת האינטרנט שלכם גם כן תצטרכו אינטרנט מהיר. כל מכשיר נוסף המחובר לאינטרנט הביתי שלכם יגזול עוד נתח מחבילת הגלישה שלכם.
  • שירות לקוחות – האם שירות הלקוחות הוא אדיב? סבלני? ומהי מידת הזמינות? האם הטיפול בתקלות הוא במקום אחד או שמעבירים אתכם ממקום למקום?

השוואת מחירים עבור אינטרנט ביתי – כמה עולה היום ספק ותשתית?

לסיכום; לפני בחירת אינטרנט ביתי כדאי לבצע השוואת מחירים. בטריפל סי למשל תוכלו לזכות באינטרנט מהיר של 100 מגה ב85 שח לחודש בעוד אצל המתחרים זה עשוי להגיע ל20-40 שקלים יותר לחודש! הצטרפו היום לאינטרנט החכם של טריפל סי – אל תפספסו הזדמנות לנצל את הקדמה הטכנולוגית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here