המוסך שלכם שומר על הבטיחות של הרכב שלכם

0
186

כשמדובר בבטיחות ובתקינות של הרכב שלכם אי אפשר להתפשר על מקצועיות. המוסך שלכם הוא זה ששומר על התקינות של הרכב שלכם בעזרת בדיקות וטיפולים שונים שמחויבים על פי חוק וגם בכל פעם שאתם רוצים להיות בטוחים שאתם נוהגים ברכב תקין. בדיקות שונות שנעשות למערכת הבלימה בהתאם לדרישת החוק בחידוש רישיון הרכב הן רק תוספת לבדיקות שגרתיות שמומלץ לעשות מדי פעם ולא רק לאחר כמה אלפי קילומטרים או גיל הרכב. יש בדיקות כמו כיוון פרונט מוסך רעננה, ששומרות לא רק על הבטיחות של הרכב שלכם ועל חייכם אלא גם על חיי הרכב והתקינות שלו, משום שהן מונעות המשך הנזק שנגרם לרכב כאשר מערכת אחת אינה פועלת כשורה. איזון גלגלים והזוויות שלהם ויישור הסרנים נדרשים בכל פעם שיש חוסר איזון גורם לא רק לרכב לרקוד ולאבד אחיזה יציבה בכביש, אלא גם משפיע כל השלדה ושאר המערכות שנפגעות בגלל הטלטול והאיזון שהופר. חברת דינמומטר בודקת את כלי הרכב של לקוחותיה כבר עשרות שנים והיא הפכה לשם דבר בכל הקשור לבדיקות רכב מהימנות ומקצועיות.

קונים רכב? בדקו אותו לפני כן

רכב יד שנייה עבר הרבה אצל בעליו הקודמים ולכן חשוב לבדוק אותו בצור היסודית ככל האפשר על מנת למנוע אי הבנות ומעשי נוכלות. זה לא רק הרכב הלא תקין שמוכרים לכם שחייבים לגלות בבדיקה מקצועית מעמיקה, אלא גם כמה כסף תצטרכו להוציא אם תרצו לקנות אותו במחיר שהוא באמת שווה על מנת להחזיר אותו לתקינות. יש בדיקה מעמיקה שאי אפשר להתפשר עליה והיא נעשית באמצעות מכשור ייעודי ומחשבים שבודקים בכל רכב כזה את כל מה שאפשר ולכן מחיר בדיקת רכב לפני קניה דינמומטר נקבע על פי יסודיות הבדיקה ועל פי הדגם וגילו ומצבו. יש גם בדיקות שטחיות יותר מבלי להשתמש במכשירים והן זולות יותר, אולם לא מומלץ להסתפק בבדיקה שטחית, אלא אם כן אתם באמת מכירים את הרכב הזה טוב מאוד.

דוח מפורט על כל רכב

לכל דוח בדיקת רכב לפני קנייה מחיר שמשתנה אולם מה שתקבלו בוודאות הוא דוח מפורט לכל מערכת בנפרד ולכל המכלול בדוח משוקלל שיעריך את מצבו ללקוחות. חשוב לבדוק את הרכב כדי לדעת את תקינותו ואת הליקויים שיש בו ואת הדו"חות האלה תוכלו לנצל על מנת להתמקח על מחיר הרכב שאתם רוצים לקנות, אם מצבו מאפשר זאת ללא השקעה גדולה נוספת. הבדיקות נערכות במוסך של חברת דינמומטר, חברה ותיקה לבדיקות רכב אמינות ומוסמכות כבר עשרות שנים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here