המקום בו מתקיים האירוע שלכם

0
708

ישנן מגוון דרכים להפיק אירוע ייחודי ויוקרתי. חשוב להקפיד על תכנון מדויק, ומיקום בעל שלל אטרקציות. לדוגמה, כאשר מדובר בחינה- הרי שזו כוללת כיבוד ולבוש מסורתיים, וחוויה אותנטית ונוצצת. מרכז האירועים EVE, אשר בעל ותק בתחום משנת 2005, מציע לכם את כל אלו ומעניק שירות איכותי ובלתי מתפשר, הכולל תפריט אוכל גלאט כשר, שירותי הגברה, תפאורה ועיצוב האולם בהתאם לאירוע, די ג'י מקצועי, מלצרים מזמרים, מיקום מרכזי בעל חניון צמוד ונוח תוך הפקה מותאמת אישית, עבורכם ועבור סוג האירוע. כך שאם חיפשתם אולם לחינה במרכז, דעו כי מצאתם. בEVE תזכו לחגוג במקום יוקרתי ומפואר המציע לכם את כל הטוב שרק ניתן, יחד עם מחירים נוחים ומשתלמים ושירות איכותי, כך שתהיו בטוחים שכל משתתפי האירוע יצאו מאושרים ומבורכים לאחר חוויה בלתי נשכחת.

על מה צריך לחשוב?

צריך להבין שאולם בסופו של דבר צריך להיות פרקטי. רצוי שיהיה במיקום מרכזי, נוח ונגיש, בעל תפריט המותאם עבור כולם, שיתאים בגודלו לכמות המוזמנים ושהאווירה והסגנון יתאימו וישקפו את הסגנון האישי שלכם, ובהתאם לאירוע הנבחר. אם חיפשתם מקום לחתונה קטנה למשל, בוודאי ראיתם כי ישנם מקומות רבים המציעים אלמנטים כאלו ואחרים עבור האירוע שלכם. כאשר אנו מתכננים אירוע, אנחנו מחפשים את השילוב המושלם בין פרי דמיוננו לבין קונספט וחוויה מיוחדת עבור האורחים המוזמנים. בEVE, תזכו להגשים חלום, שכן מדובר במקום המכיל בתוכו הכל. עם ותק משנת 2005, בEVE מעניקים חוויה יוצאת דופן הן לבעלי השמחה והן למוזמנים. החל מהתפריט המגוון והאיכותי (גלאט כשר), מלצרים מזמרים, חבילת הגברה, תאורה ודי ג'י, חניון צמוד, עיצוב יוקרתי בהתאמה אישית, ועוד, תזכו להפקה מרשימה ומותאמת עבורכם יחד עם שירות אדיב ומקצועי.

 

למה דווקא Eve?

אצלנו באולם אירועים Eve משלבים את כל האלמנטים הכי חשובים ואיכותיים בהתאם לצרכי האירוע שלכם. אנו מציעים שירותים לאירועים מכל הסוגים ובכל סדר גודל. גם בתור מקום לאירוע עסקי בתל אביב– אנחנו בדיוק האולם בשבילכם, שכן תמצאו אצלנו את כל הציוד הטכני הנדרש לרבות הגברה, מקרנים למצגות, פודיום ועוד. ההפקה מותאמת לאירוע הנבחר- באווירה יוקרתית, עם אוכל מעולה עבור כולם (גלאט כשר, בשרי, צמחוני, טבעוני, צליאקי) ושירות אדיב ומקצועי. אנחנו נמצאים במיקום מרכזי, בעל חניון צמוד וגישה לנכים, ונגלה לכם שאם תחשקו בכך- המלצרים שלנו יזמרו לכם. כל אלה יוצרים אווירה וחוויה ייחודית ובלתי נשכחת עבור האורחים שלכם, שלא יפסיקו לדבר על האירוע גם כשיגמר.

מומלץ ליצור קשר עם EVE אירועים כבר היום באתר או במספרי הטלפון 050-2333320 / 03-6888099.

 

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here