השוואת מחירים חוקרים פרטיים

0
2398

משרדי חקירות ובכלל, חוקרים פרטיים יכולים לסייע לכם גם אם אתם גוף פרטי וגם אם אתם גוף עסקי.

אם חשבתם שחוקר פרטי הוא אחד שסיים צבא והחליט ללכת לעבוד במשרד חקירות, אתם טועים.

על מנת שאדם יהפוך לחוקר פרטי בין הם הוא עובד לבד ובין אם הא נמצא במשרד חקירות, הוא צריך לבצע תקופת התמחות של 3 שנים תחת פיקוח של חוקר פרטי וותיק אשר מאמן את החוקר ורק בסיום של 3 שנים מגיע החוקר הצעיר למבחן בדיני ישראל ובאתיקה מקצועית. רק מי שעובר את המבחנים האלה בהצלחה יכול לקבל רישיון של חוקר פרטי ויכול להתחיל לבצע חקירות פרטיות.

לפני שאתם ניגשים לחוקר פרטי ומבקשים את הסיוע שלו, ודאו שיש לכם כמה שיותר מידע אשר יוכל לתרום לחוקר פרטי לביצוע החקירה. הנחקר הראשון אצל חוקר פרטי הוא בעצם אתה הלקוח לכן כדאי לכם להיות מוכנים עם מקסימום מידע.

במה יכול לעזור חוקר פרטי ?

  • בדיקת פוליגרף – בדיקת פוליגרף (גלאי אמת) מתאימה יותר לגופים עסקיים, חוקר פרטי יכול לבצע בדיקת פוליגרף אך היא תהיה תקפה בבית משפט רק עם הסכמה של שני הצדדים. בדיקת פוליגרף מתאימה כאשר קולטים עובד חדשה לחברה, בדיקה שגרתית כפי שמוסכם במקומות עבודה שונים או כאשר מתעורר איזשהו צורך לאחר חשד של בעיה באמינות באחד מהעובדים ומחליטים לבדוק זאת עם מכשיר פוליגרף.
  • גירושין, בגידות – אם אתם חושבים שבן הזוג שלכם בוגד בכם בגלל חשדות שיש לכם תוכלו לפנות לסיועו של חוקר פרטי אשר יוכל לשלול או לאמת את החשדות. אם אתם חשים בשינוי בבין הזוג שלכם אשר מביא אתכם לחשוד שהוא בוגד בכם וודאו שאתם פונים לחוקר פרטי מנוסה בתחום על מנת שבן הזוג שלכם לא יחשוד במעקב שמתנהל אחריו ויצליח לזייף את החקירה.
  • מעקבים – בהקשר של בגידות וגירושין אצל לקוחות פרטיים וגם בהקשרי עבודה אצל לקוחות עסקיים, חוקר פרטי יכול לבצע מעקבים, תצפיות ועוד סוגים של מעקב ברמה שאדם פשוט לא יכול לבצע. במקרים של צורך במעקבים כגון בגידה, הונאה, איסוף ראיות, מידע עסקי ועוד.. מבוצע מעקב פרטי על ידי החוקר על מנת שיוכל לאסוף ראיות לבית משפט או סתם כדי לחשוף מידע עסקי על המתחרים שלך.

במעקבים משתמש החוקר פרטי במכשירי GPS, מצלמות נסתרות, מכשירי הקלטה, מכשירי קשר ווידאו דיגיטלי.

  • האזנות סתר – האזנת סתר כפי שפעם הייתה קיימת אינה חוקית כיום, האזנה בה שני הצדדים לא מודעים לכך שצד שלישי מאזין להם אינה חוקית.

האזנת סתר שבה אחד מהצדדים מודע להקלטה ומאשר אותה, כן מאושרת בחוק.

האזנות סתר לא ניתן לבצע מבחינת החוק לפסיכולוגים, עורכי דין, רופאים, חברי כנסת ועובדים סוציאליים.

בנוסף להאזנה שתוכלו ליזום אצל חוקר פרטי כחלק מהחקירה שלכם, כחלק מגילוי גניבות, גילות מעילות ובדיקת מהימנות עובדים, אחד מהדברים שעושה חוקר פרטי הוא דווקא מניעת ציטוטים. אם אתם חושבים שמצטטים לכם על רקע חקירות כלכליות, מודיעין עסקי או ריגול פרטי תוכלו לבקש מחוקר פרטי לבדוק האם מצוטטים לכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here