השוואת מחירי אטרקציות במרכז הארץ

0
2862

כמדברים על אזור המרכז, ידוע כי מדובר על שטח נרחב וגדול מאוד בארץ. ניתן לומר כי אזור המרכז גובל באזור השרון ועד אזור השפלה, כאשר בכל האזור הזה קיימות ערים גדולות ופופולריות במיוחד המציעות אינספור אטרקציות במרכז לכל המשפחה.

היתרון הגדול של אזור זה הוא כי ניתן למצוא בכל יום מה לעשות ואיך לבלות, מכיוון שיש המון אטרקציות ומקומות בילוי. כעת בעיצומו של החופש הגדול של הילדים, זהו הזמן לקבל מספר רעיונות מיוחדים ומומלצים למקומות מעניינים בהם ניתן לבקר באזור המרכז:

פארק מים

אמרנו חופש גדול, אמרנו מים! כיוון שהחופש יוצא בדיוק בחודשים החמים ביותר בשנה, יולי ואוגוסט, זהו זמן נהדר לצאת ולהתרענן מהחום והלחות השוררת בחוץ בפארק מים חווייתי ואתגרי שמתאים לילדים, צעירים ומבוגרים כאחד.

אזור המרכז מציע שפע של פארקים עם משחקי מים ומתקנים מיוחדים כמו מגלשות מים בגדלים וגבהים שונים, בריכות לגדולים וגם קטנטנים, רכבת הרים עם מסלול מים רטוב ומצחיק ועוד המון אטרקציות מהנות שעושות הרבה פאן.

גן חיות

הילד הקטן שלכם לא יכול לעזוב את ספר החיות האהוב עליו? קחו אותו לראות את החיות האהובות מקרוב בגן החיות המרתק שמחכה לכם ברמת גן. הספארי ברמת גן מציע לכם להכיר אלפי בעלי חיים מכל רחבי העולם, יונקים, זוחלים ועופות מיוחדים.

במהלך הסיור בספארי ניתן לראות את החיות הנמצאות בטבע הפתוח בחופשיות, ולאחר מכן להמשיך אל החיות השונות הנמצאות בכלובים או אזורים מגודרים ברחבי גן החיות. הספארי מתאים לביקור וסיור בו בכל חודשי השנה, בקיץ ובחורף, וגם בסיורים מיוחדים המתרחשים בשעות הלילה הקסומות.

מרכזי מדע ואומנויות

מחפשים אחר אטרקציה במרכז שהיא גם חוויה חינוכית ולימודית עבור הילדים? קחו אותם אל מרכזי מדע ואומנויות הפזורים במרכז הארץ. אחד ממרכזי המדע הפופולריים ביותר במרכז נמצא באזור השרון, זהו מרכז חוויתי המציע מגוון רחב של פעילויות מדעיות מעניינות לילדים ולמבוגרים. המבקרים במרכז ילמדו על נפלאות המים, חוקי הפיזיקה והמכניקה, סודות המוזיקה, מהי אנרגיה סולארית ועוד המון נושאים מדעיים מרתקים.

נוסף למרכזי המדע, תוכלו לספוג תרבות גם בביקור במוזיאונים או מרכזי אומניות שיש באזור המרכז. ניתן למצוא מגוון מוזיאונים מיוחדים עם מיצגים מדהימים בערים מרכזיות כמו תל אביב, רמת גן, הרצליה, אשדוד ועוד.

חקלאות וטבע

הטבע הוא דבר מרתק ומיוחד. כדי להכיר אותו מקרוב, מומלץ להגיע לבקר במקומות המציעים סיורים בין שטחי החקלאות במקום, ללמוד על דרכי ושיטות הגידול של פירות וירקות שונים, לראות ולגעת בבעלי חיים המתגוררים בטבע וגם מספקים לנו תזונה יומיומית כמו פרות, עיזים, תרנגולות ועוד מגוון חיות משק מיוחדות.

אטרקציה כזו מתאימה במיוחד למשפחות עם ילדים קטנים, כך שהם יוכלו לחוות את הטבע במקומו הטבעי וגם ליהנות משלל פעילויות וסדנאות הנערכות במקום מעת לעת.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here