יועץ כלכלי מומלץ

0
144

אחת המטרות החשובות של אדם בחיים היא לחיות ברמת חיים טובה, כזאת שתאפשר לו להגשים את רצונותיו ובכלל לתת לעצמו ולמשפחתו איכות חיים. כדי להגיע למצב זה חשוב להחליט החלטות נכונות בכל הקשור להתנהלות הכלכלית והפיננסית שלכם. ישנם לא מעט צמתים בהם נדרש להחליט לכאן או לכאן וההחלטה תשפיע משמעותית על היכולת הכלכלית בהמשך. התייעצות עם יועץ כלכלי מומלץ, בין אם לגבי התנהלות שוטפת נכונה יותר או לגבי צעד משמעותי הדורש השקעה כלכלית יכולה לסייע מאוד להתנהל נכון יותר ולקבל החלטות ממקום מושכל תוך הבנת משמעות הדברים ולא באופן אקראי.

הנושאים בהם יכול יועץ כלכלי מומלץ לסייע

התנהלות פיננסית וכלכלית נכונה באופן שוטף היא חשובה. רבים לא מקדישים תשומת לב רבה מדי לאופן ההתנהלות ובונים על כך שהם מרוויחים משכורת יפה. לצערנו, גם אנשים שמרוויחים משכורות ממוצעות ואף למעלה מכך נקלעים לקשיים עם התנהלות שוטפת לא נכונה הכוללת הוצאות שהן רבות מההכנסות או חוסר תשומת לב לכל הוצאה. כך, רבים משלמים משכנתא גבוהה יותר בגלל אי התאמת המסלולים בה לנתוני השוק העכשוויים או משלמים סכומים גבוהים עבור דמי ניהול קרן הפנסיה/ קופת הגמל/ קרן ההשתלמות ועוד. יועץ כלכלי מומלץ יבחן את ההוצאות השוטפות לפרטי פרטים וייתן כלים תוך בניית תוכנית מסודרת שתביא לשינוי.

כיצד לבחור את היועץ הכלכלי?

יועץ כלכלי מומלץ צריך להיות קודם כל בעל הכשרה מתאימה. רצוי שיהיה עם תואר בתחום רלוונטי כמו כלכלה, מנהל עסקים. חשוב שתהיה לו גם הכשרה בייעוץ בכלכלת המשפחה אשר מצד אחד הצורך בניהולה מבחינה פיננסית חשוב לא פחות מאשר בעסק אך מצד שני יש לה את המאפיינים הייחודיים לה. כיוון שמדובר כאן על ייעוץ אישי הדורש היכרות מעמיקה של היועץ איתכם חשוב הפן האישי לא פחות מהפן המקצועי והמומחיות בתחום. חשוב שתרגישו עם היועץ בנוח ושתוכלו לדבר איתו בפתיחות. ככל שרמת הפתיחות והאמון תהיה גבוהה יותר כך התהליך יהיה מוצלח ויעיל יותר.

עמיחי מרקס הוא יועץ לכלכלת המשפחה בעל ניסיון רב הן בייעוץ כלכלי והן בייעוץ משכנתאות הקשור לכך בקשר ישיר. הוא מלווה משפחות בהצלחה עד להשגת היעדים שהוצבו. מוזמנים ליצור קשר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here