להשקיע בהון האנושי

0
582

בשנים האחרונות יותר ויותר ארגונים וחברות הבינו כי להעסיק האנשים הנכונים זה לא מספיק על מנת למצות את הפוטנציאל הטמון בהם, ועליהם להשקיע כספים וזמן בהכשרות מקצועיות אשר יספקו כלים מקצועיים וערך מוסף לצוות. הכשרות וקורסים הם ללא ספק הבחירה הנכונה לצוות העובדים על מנת להעניק להם ערך מוסף, כמו גם לשפר את כישוריהם בעבודה בדרך חווייתית ומהנה. כך גם כאשר מדובר על צוות הניהול ועתודות ניהול- הכשרות מתאימות כמו  קורס ניהול ייעודי יוכל לסייע להם למצות את הפוטנציאל הגלום בהם ולעמוד באתגרים מורכבים. התוכניות שמוצעות במרכז גישות בע"מ לליווי מנהלים הוכחו כמשפרות מאוד את איכות הניהול בארגון ומניבות תוצאות ממשיות, ולכן מאות ארגונים וחברות בוחרים בהכשרות והרצאות החברה פעם אחר פעם מזה שנים .

להעניק ערך מוסף לעובדים

בעולם שבו הקריירה היא חלק מהזהות שלנו, אנחנו מחפשים להעשיר את עצמנו בעזרת תכנים מעוררי השראה, אשר מסייעים לא רק במסגרת עבודתנו אלא גם מעניקים ערך מוסף לחיינו. כך למשל,  כאשר מזמינים עובדים לשמוע הרצאה מעוררת השראה שחולקת תובנות על החיים, מציעים להם למעשה דרך נוספת להעשרה וללמידה ארגונית, כמו גם למידה אישית. ההרצאות הללו לרוב מועברות בצורה חווייתית ומהנה המשלבת הומור, ומעבר לערכים המועברים בהם, הן מעבירות את הזמן לצוות העובדים ולסגל ההנהלה בנעימים. ארגונים הבינו כי עליהם להיות בקשב לרצון העובדים ללמוד, על מנת לדרבן אותם להישאר בארגון ולתרום לו באופן משמעותי.

לשפר את שיתוף הפעולה

יש דרכים שונות לבנות סולידריות במקום העבודה ואחת מהן היא באמצעות סדנאות גיבוש לעובדים המועברות הן בארגון והן מחוצה לו. ככל שהעובדים יהיו יותר מגובשים הם יעבדו טוב יותר גם למען עצמם וגם למען אחרים, משום שהאווירה במקום העבודה תהיה נעימה. מחקרים הוכיחו כי צוות מגובש ברמה האישית פועל טוב יותר באופן מקצועי בזכות האווירה הנעימה ובזכות שיתוף הפעולה והאמון שהתבסס בקרב העובדים, ולכן חברות רבות בוחרות לא לוותר על סדנאות גיבוש מדי תקופה. מרכז גישות בע"מ מציע לכם סדנאות גיבוש, כמו גם הרצאות, קורסים וסדנאות מקצועיות ומעשירות בתחומים שונים, אשר מעניקים ערך מוסף ומלווים את הצוות לאורך זמן רב. לפרטים נוספים חייגו למספר 089395400.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here