מביעים התנגדות משפטית – מאבקי ירושה

0
1831

אם החיים האמיתיים הם לא סרט אקשן, אז גם במקרים של סכסוכים משפחתיים על רקע ירושה יש מקום לחשוב בהיגיון ולבצע פעולות אשר יהיו תואמות לאסטרטגיה ולדרישות שלכם. בשביל למצות כל ההליך משפטי עד תום אתם חייבים לדעת איך בדיוק אתם רוצים להשיג את התוצאות שלכם ולהיעזר בעורך דין מקצועי כמו עורך דין אוהד שוהם.

 

התנגדות ששווה לכם כסף רב

כרעם ביום בהיר אתם מגלים שאחד מקרובי המשפחה שלכם הלך לעולמו, והותיר אחריו צוואה אשר מנשל אתכם מכל רכושו. לעיתים רבות התחושות הקשות הללו עלולות להוביל אתכם למצב בו אתם מבזבזים זמן יקר במריבות חסרות תועלת עם בני המשפחה האחרים. אבל אתם יכולים לנצל את ההזדמנות בבני המשפחה פונים לרשם הירושות ובמהלך תקופת הבדיקה להביע התנגדות לצוואה.

 

מגישים עתירה מקצועית

רשם הירושות מפרסם באופן קבוע את כל אותן בקשות לקבלת צו ירושה כאשר הן מתקבלות במשרד הרשם, למשך פרק זמן קבוע מראש. הסיבה המרכזית בגינה רשם הירושות מפרסם את הימצאותו של צו ירושה חדש, היא האפשרות לפיה ישנם עוד יורשים חוקיים לצוואה והם זכאים להביע את התנגדותם אל מול בית המשפט. אם אתם חושבים שיש מקום להגיע לבית המשפט, אתם חייבים לכנס את כל האנרגיות ולפנות לעזרתו של עורך דין מקצועי שילווה את תהליך ויגיע אתכם אל חקר האמת.

 

בדיקה מעמיקה של צו הירושה

לאורך תהליך בדיקת צו ירושה, בית המשפט מבקש בדיוק הסיבות  אשר בגללן מוגשת ההתנגדות. ולכן החובה המוטלת עליכם בתור מגישי העתירה היא להגיע לבית המשפט עם כל הראיות התומכות בטענה שלכם. עבודתו העיקרית של עורך דין היא לערוך את כל אותן התביעות לכדי מסמך אחד קוהרנטי אשר מציג את תפיסת העולם שלכם בצורה הוגנת שתשכנע את השופט לצדקתכם. במידה ועורך דין מצליח לשכנע את השופט שיש מקום לבצע שינוי בצו הירושה, אתם יכולים לקבל צו ירושה בו אתם חלק ממשי ויש לכם תביעה על חלוקת הרכוש של המנוח. זהו מצב אידיאלי מבחינתכם ואתם רוצים לשאוף אליו ולהשקיע את כל המאמצים על מנת להצליח להגיע אליו.

עורך דין אוהד שוהם מלווה אנשים רבים אשר מביעים התנגדות לקיום צו ירושה בדרכם להוכחת טענה זו. צוות המשרד מלווה בצורה מקצועית ומיומנת את העותרים לאורך כל הדרך. אם גם אתם רוצים לקבוע פגישת יעוץ התקשרו:

077-510-0268.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here