מתכת נמסה בחום?

0
547

סכנת שריפה אורבת לכולנו, בבתים הפרטיים ובעסקים, והיא יכולה להגרם מתקלה בחשמל, מרשלנות, ולעיתים רחוקות גם מפגיעת ברק. לשם כך קיימות כספות חסינות אש, שמצמצמות באופן משמעותי את הסכנה לפגיעה או השמדה של חפצים יקרי ערך ומסמכים חשובים עליהם נרצה להגן בכל מחיר. כספות חסינות אש הן גם עמידות במים ולחות בנוסף לעמידותן בטמפרטוטרות גבוהות המתלהטות במוקד ההתלקחות. יש כספות שיחזיקו מעמד במשך כמה שעות בטמפרטורות כאלה, וישנן כספות עמידות יותר. הכל בהתאם לרמת הסיכון וליכולת הלקוח לעמוד בעלויות. אך החלטה לרכוש כספת כזו, תתברר כהשקעה המחזירה את עצמה ביום אסון, כשהדפנות החיצוניות סופגות את חום הלהבות והמעטפת הפנימית נותרת שלמה, עם כל תכולתה.

כספת לטווח קצר

לאירועים של שמחות כמו חתונות וחגיגות ברית או בר מצווה, בהם נדרשת כספת לטובת המתנות, ניתן לשכור כספת חזקה ומאובטחת שתשמור על היקר לכם, במקום שאינו הבית או המשרד שלכם. גם לטובת אירועי חברה גדולים או התכנסויות בהן יש רצון לאפשר למשתתפים לשמור בבטחון על חפצים יקרי ערך שברשותם, ארנקים וכלי נשק, ניתן לקבל שירות של השכרת כספת, אחת או מחולקת לתאים נפרדים, אז יש להתייעץ לפני האירוע על מיקום הכספת והשינוע לה, בשל משקלה הרב. ניתן לשכור כספת גם לטובת שינוע של חפצים יקרי ערך, מסמכים חשובים או תרופות נדירות, ולא לחשוש לשלומם של הפריטים בפרק הזמן הקצר בהם הם מועברים מנקודה מאובטחת אחת, ונקודה מאובטחת אחרת.

תמיד כדאי להתייעץ

אבטחה היא עניין רגיש מאוד ומורכב שחשיבותו גבוהה, ועל כן רצוי לפנות לחברות המתמחות בתחום, ולבדוק היטב את המוניטין שלהן, את הוותק בשוק ואת מגוון הלקוחות, ורק אז ללפנות לייעוץ. לא כדאי לקבל החלטות בנושא הזה לבד, בגלל שכל צעד קטן שגוי יכול לעלות באובדן גדול, הן של החפצים והן של האמון. מגוון הפתרונות הקיימים בשוק הוא גדול, והכספות, על אף שהן קשיחות ועמידות, הן גמישות מאוד בשלל הצורות ואופני ההתקנה והנעילה שלהן, והן מגיעות בטווח מחירים גדול, ולא תמיד היקר יותר הוא הטוב יותר. בייעוץ תוכלו להגיע להתאמה מלאה בין הצרכם, התנאים והתקציב שיש לכם לנושא הזה. חברת 'עוז כספות', שהינה החברה המובילה במשק בתחום זה, מאפשרת לקבל שירות מקצועי ואמין בנוגע לכספות ואבטחה ואיתם תדעו שהנכם מטופלים על ידי בעלי מקצוע אמינים ובטוחים הנותנים ייעוץ ושירות לחברות בעלות סיווג בטחוני גבוה. אצלם תקבלו ייעוץ ושירות מכך הלב, להרגשה מלאת ביטחון.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here