עורך דין מחיקת רישום פלילי – להשאיר את העבר מאחור

0
125

הרשעה בעבירה פלילית גוררת עונש. גם כשמסתיים ריצוי העונש, עדיין ייתכנו השלכות שליליות לאותה עבירה, גם שנים רבות מאוחר יותר. במקרים כאלה ניתן לבצע בעזרת עורך דין מחיקת רישום פלילי – הליך שבעקבותיו העבר השלילי כבר לא ישפיע עליכם. כמו כן ניתן בעזרת עורך דין למחוק גם רישום משטרתי – תיקים שלא הפכו לכתבי אישום אולם עדיין נשמרים ברישומי המשטרה עקב עילת הסגירה שלהם. עו"ד אלון שליכטר מספק שירותים אלה באחריות, שקיפות ומקצועיות.

למה כדאי לבצע בעזרת עורך דין מחיקת רישום פלילי?

* תדמית נקייה – רישום פלילי, ולמעשה גם רישום משטרתי, מהווה כתם. כשהמטרה היא תדמית נקייה באמת, מומלץ למחוק את הרישומים הלא רצויים ולהשאיר את העבר מאחור.

* מקסימום אפשרויות – לאחר מחיקת הרישום הפלילי, לא יוטלו עליכם מגבלות. בהקשר זה חשוב להדגיש שהמרשם הפלילי וגם המרשם המשטרתי אמנם לא נגישים לכל אחד, אבל ישנן לא מעט משרות שאחד מתנאי הקבלה אליהן הוא עבר נקי לגמרי. גם מדינות שונות עלולות למנוע הגירת אנשים בעלי עבר פלילי.

* קבלת רישיון נשק – מדינת ישראל מעודדת את האזרחים להתחמש, וברור למה. יחד עם זאת הופעה במרשם הפלילי עלולה להוביל לסירוב, ולכן אם תרצו להצטייד בכלי נשק כדאי קודם כל למחוק את הרישום.

תהליך יעיל ומקסימום סיכויי הצלחה

באופן עקרוני כל אדם יכול לפנות בעצמו לרשויות המוסמכות ולבקש שימחקו אותו מהמרשם הפלילי או המשטרתי. יחד עם זאת רק כשמבצעים בעזרת עורך דין מחיקת רישום פלילי, התהליך מתבצע ביעילות ולכן גם מושלם בזמן קצר. כמו כן ידע מקצועי הוא הבסיס למקסימום סיכויי הצלחה, ולמעשה עורך דין עם יושרה יבהיר לכם מראש האם כדאי לפנות בבקשה כזו. חשוב להדגיש כי בקשה לא מנומקת מספיק טוב שסורבה עלולה לגרום לכך שלא תוכלו להגיש בעתיד בקשה משכנעת. עו"ד אלון שליכטר הוא עורך דין פלילי מיומן מאוד, ובפרט צבר ניסיון נרחב בעזרה למי שמבקשים למחוק לגמרי את העבר שכבר אינו רלוונטי לחייהם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here