עורכי דין תכנון ובניה

0
40

החוקים בתחום התכנון והבניה בישראל נחשבים למורכבים במיוחד. גם הבירוקרטיה בנושאים אלה סבוכה, וכשמוסיפים לתמונה את היבטי המיסוי ואת העובדה שמחירי הנדל"ן גבוהים מאוד קל להבין מדוע יש ביקוש נרחב לשירותיהם של עורכי דין תכנון ובניה. הצוות המיומן של משרד עו"ד שדה ושות' סייע לרבים ורבות להתנהל באופן מיטבי בכל הנוגע למקרקעין, ובמגוון רחב של דרכים.

איך עורכי דין תכנון ובניה יכולים לעזור גם לכם?

* מימוש אפשרות להתחדשות עירונית בתנאים אופטימליים – כל פרויקט שנשען על תמ"א 38 מחייב תשומת לב לפרטים רבים מאוד כדי להפיק ממנו את מלוא התועלת האפשרית. השירות של עורך דין מומחה לתכנון ובניה כולל התנהלות מול הרשויות וייצוג של הדיירים גם מול היזם.

* התנגדויות לתוכניות שפוגעות באינטרסים שלכם – התנגדות להיתר בנייה או תוכנית מתאר שפוגעים בזכויות קניין או לחילופין באיכות החיים. במקרים אלה ההתנהלות היא מול ועדה מקומית לתכנון ובניה או מול ועדה מחוזית, ולכן נדרשת בקיאות מעמיקה.

* הוספת אחוזי בניה – כשעורך דין מנוסה מצליח להרחיב עבורכם את זכויות הבניה של פרויקט, הרווח הוא עצום מפני שכל מטר רבוע מתומחר כיום בעשרות אלפי שקלים.

* רכישת נכס בבטחה ובהצלחה – לאחר בדיקה מעמיקה של כל ההיבטים המשפטיים והתכנוניים של העסקה.

מקצוענות אמיתית ויחס אישי לכל אדם

בכל אחד מהמצבים הנ"ל שבהם מומלץ לפנות אל עורכי דין תכנון ובניה, וגם אחרים כמובן, משרד עו"ד שדה ושות' כבר צבר ניסיון רחב היקף ויקר ערך. מאז הקמת המשרד בשנת 2002, טיפלו עורכי הדין שעובדים בו בשלל מקרים ובכל תיק באו לידי ביטוי גם המחויבות למקצוענות וגם היחס האישי לכל אדם. ההיכרות – הן עם החוקים והתקנות הרלוונטיים והן עם הגופים שהוסמכו ע"י מדינת ישראל להסדיר את תחום המקרקעין – מאפשרת לגבש אסטרטגיה מדויקת, והאחריות והרצינות של עורכי הדין ד"ר שושנה שדה ורן שדה הופכת את האסטרטגיה לפעולות מדויקות ומועילות עבורכם. השירות ניתן בגובה העיניים, כדי שתוכלו להבין בכל נקודת זמן מהו מצבכם מבחינה משפטית ומה עתיד להתרחש.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here