שמירה והגנה במקום העבודה

0
531

אחד הדברים החשובים ביותר בכל מקום עבודה וכן במפעלים בו עובדים יותר מ25 עובדים זה קורס נאמני בטיחות אשר לפי חוק הארגון הפיקוח על העבודה כי כל מפעל המונה יותר מ25 עובדים יחויב בוועדת בטיחות, וכאן נכנס לתמונה נאמן הבטיחות אשר הינו יהיה אחראי על הבטיחות במפעל. כמו כן מטרת הקורס היא להעניק ידע בנושאי הבטיחות ולשמש כנאמן בטיחות הכפוף לממונה הבטיחות. תחום זה הינו הכרחי וחשוב מאין כמוהו שכן נושא הבטיחות במפעלים הינו חשוב והכרחי מאין כמוהו ועל כן יש לקחת קורס זה ברצינות ובכובד ראש רבים. בקורס תלמדו אודות הציוד האישי, עבודה בגובה, מקרי אש, חשמל, פקודות הבטיחות, עזרה ראשונה ועוד, וכל זה ברמה הגבוהה ביותר שיש. לשם כך תוכלו לפנות לאשר אביזמר בטיחות לעד בע"מ אשר דרכו תוכלו לעבור קורס נאמני בטיחות ברמה גבוהה, קורס עבודה בגובה ועוד. אשר הינו יועץ בטיחות ברמה הגבוהה ביותר שיש תוך כך שעבד עם המון מפעלים ב12 השנים האחרונות, ליתר דיוק יותר מ120. אשר הינו איש מקצוע מנוסה ואיכותי, אשר הינו נעים הליכות ומאמין בתודעת שירות גבוהה במיוחד.

מה לעשות במקרה של שריפות

ישנם מקרים רבים במפעלים, אך אחד המקרים החשובים ביותר שיש להיערך אליו זה מקרים של שריפות וגורמי סיכון, ועל כן יש צורך להיוועץ עם יועץ בטיחות אש אשר הוא יעביר אתכם את ההדרכות השונות בנוגע לסיכונים אשר יכולים לגרום להתפרצות של שריפות. כמו כן יעביר אתכם יועץ בטיחות אש הסברה בנושאי האש, דרכי מילוט, מקומות אשר הינם יותר נפיצים, שימוש במטפי כיבוי אש, המיקום של המטפים ועוד דברים אשר הינם קריטיים להתנהלות מול שריפות במפעלים וההתמודדות עמן. תפקיד יועץ בטיחות אש הינו תפקיד חשוב והכרחי בכל מפעל, שכן יועץ הבטיחות גם מבין בשיטות השונות לכיבוי מהיר ואיכותי של השריפה.

בטיחות מעל הכל

אחד הדברים החשובים ביותר בכל מפעל זהו נושא הבטיחות שכן הביטחון של העובדים ושל המפעל הינו מעל הכול ועל כן יש להשתמש בכל הכלים האפשריים על מנת למנוע מצבים מיותרים. לשם כך תוכלו לפנות לאשר אביזמר בטיחות לעד בע"מ אשר הינו יועץ בטיחות ברמה הגבוהה ביותר. אשר דואג בשיטה הפרואקטיבית אשר דרכה הוא מונע את התקלות והבעיות עוד לפני שהגיעו, וזאת בזכות הדרכות והסברות בנושאים אלו. לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 054-4755571 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here