מה היתרונות של פניה למרכזי גמילה מסמים ואלכוהול?

0
194

מרכזי גמילה מסמים ואלכוהול מכירים בכך שזהו רגע רגיש עבורכם כשאתם עובדים על ההחלמה מההתמכרות שלכם. אולי יהיה קשה לברוח מהקצב הקדחתני של חיי העיר, וכדי לעזור לכם לבחור מרכז גמילה מתאים המספק את הטיפול הטוב ביותר, חשוב להתייחס באופן מקיף לגמילה מסמים וגמילה מאלכוהול.

טיפול בשימוש בסמים: מה זה?

כדי להבהיר, מהו בעצם תהליך גמילה מותאם באופן אישי דרך מרכז גמילה? הדרישות הפיזיות, הרגשיות והמנטליות של מכור נלקחות בחשבון במהלך תהליך הגמילה. בהתאם לדרישות ולנסיבות של המכור, הדבר עשוי לגרור טיפול באשפוז או טיפול אינטנסיבי ללא צורך באשפוז. מישהו שנאבק בשימוש בסמים יכול למצוא מחסה ועזרה דרך מרכז גמילה שבטיא. זה משחרר אותם מגורמי לחץ שהם נתקלים בהם בדרך כלל. אלה הנמצאים כבר בתהליך גמילה עשויים להרגיש בנוח במרכז הגמילה מכיוון שהוא נועד להיות כמו בית הרחק מהבית. היתרון העיקרי של גמילה הוא בכך שהוא מאפשר למטופלים להתחייב באופן מלא להחלמתם. המיקוד של המאמצים שלהם הוא תמיד על השיפור. הם מחליפים התנהגויות מזיקות בחיוביות יותר באמצעות טיפול יומיומי ובילוי ללא סמים.

מהו תהליך גמילה מסמים?

מרכז גמילה מספק סיוע למכורים להגיע לפיכחון. זה אמור לעזור למכור להתאושש מההשפעות הפסיכולוגיות והפיזיולוגיות של ההתמכרות ולתת לו כישורים לקיום אורח חיים מפוכח. הצעד הראשון בכל תוכנית שיקום סמים איכותית צריך להיות הערכה יסודית כדי לקבוע את דרך הפעולה הטובה ביותר. התמכרות משפיעה על אנשים בדרכים שונות, ולאלו בהחלמה יש דרישות שונות. עבור אלה שפיתחו הסתמכות פיזית על סמים או אלכוהול, ניקוי רעלים הוא לרוב השלב הראשון בתהליך השיקום. ניקוי רעלים מנקה את הגוף מרעלים אך אינו מטפל בגורמים הבסיסיים להתמכרות, שלרוב הם פסיכולוגיים. טיפול בהתמכרות מורכב לרוב מטיפולים רבים. הם מאפשרים להתגבר על הבעיות המתעוררות לאחר השימוש בסמים ולאמץ אורח חיים טוב יותר כתוצאה מהטיפול. החלפת השימוש בסמים או באלכוהול בפעילויות בריאות מחזקת את רצונו של אדם להישאר פיכח לאחר שהטיפול מסתיים. טיפול בשימוש בסמים עשוי לכלול את סוגי הטיפולים הבאים:

  • פסיכותרפיה התנהגותית וקוגניטיבית
  • טיפול בדיאלוג התנהגותי
  • לימודי המוזיקה
  • אמנות כתרפיה
  • פעילויות פנאי
  • טאי צ'י ויוגה

טיפול הן בהתמכרות והן בבעיות נפשיות אחרות זמין במרכז גמילה שבטיא. התמכרות מחמירה בעיות נפשיות קיימות והיא מסלול נפוץ לשימוש בסמים. על מנת למנוע הישנות, חיוני לטפל בשני המצבים בו זמנית, אם המכור מאובחן עם אבחנה כפולה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here